Svartbäcksmåla<3


Skulle igentligen bara vart hemma idag och slöat men blev istället att jag åkte till svarbäcksmåla och åkte pulka med världens bästa moster och hennes underbara familj:) Jättemysigt. Grilla korv och varm choklad. Emma fick oxå följa med och sprang bredvid mej när jag åkte pulka som en galning... Åkte även pulka efter mosters monsterhund King.. Moster Ingegöörd och jag åkte i samma pulka.. haha vilken syn.. Åkte först på "lilla" backen men gick högre och högre upp efter varje åk.. haha att pulkan bara höll.
va typ inga folk där och Ludwig varje gång han skulle åka " SE UPP I BACKEN" haha så söt. helt plötligt kunde man se honom högst upp i stora backen, galen..
Ja de va mysigt.. Nu blire mys i soffan med hundarna i väntan på att älskling ska komma hem. En vända ut till djuren blire oxå med kvällsmat.. kaninerna o hönsen har jag redan gjort, så skönt.

kommer bilder från pulkaåkningen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0