Snöyra och 16 grader inne!!!


Alltid lika kul och vakna när det är 16 grader, INNE.. Inte allts kul att gå upp då. Men upp kom jag i alla fall. Gick ut till hästarna så dom fick frukost och va ute och gick med grannen o hundarna i 1,5 timme. Såg ut som en snögubbe när jag kom in. Väl inne ser jag POLISEN komma och köra.. HÄR UTE?? Det är bara vi och en familj till som bor på denna gatan. Men dom måste letat efter någon för dom körde runt här och upp på båda mina grannars ladugårdsplan.. Märkligt. Tog in hunden fort som fasen gjorde jag för hon va ute.. Har säkert hänt något igen hos familjen som bor längre ner på gatan. Polisen har vart där ofta sista tiden..

Skulle igentligen in till Kalmar idag med på samtal men de avbokade jag. Inte vill jag ut och köra i detta väder. Pratade lite på telefon istället.

VALPARNA mår bra.. dom blir fetare och fetare.. Fyllde en vecka igår så kommer upp lite nya bilder på dom.. Saknar dock forfarande lillfisen:( Fått sova hyfsat i natt i alla fall.. första natten på en vecka. Flyttade ner valparna och Thyra igår så nu sover dom nere o vi uppe.

Nehe nu måste jag ut och skotta snö, uscha.. Veden är slut med så måste hämta mer i helgen och stapla upp den, FY FAN VA TRÅKIGT..


Valparna en vecka:



Kommentarer
Postat av: Pacce

ja i helgen blir det till att floa vé älskling ;) kyssar

2010-01-07 @ 16:04:07
Postat av: Modern

Blir väl jätte kul att jobba lite med veden :)

2010-01-07 @ 18:12:29
Postat av: Cecilia

Du den där vita valpen....tror du verkligen att det blir en pudel av den? Ser ju ut som en fet golden eller nåt i den stilen ....thiiii öronen syns ju knappt :S

2010-01-07 @ 21:40:49
Postat av: Pacce

jag tror hanen blir en bulldog :D haha

2010-01-07 @ 21:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0