Slappa dag!!!


Ledig dag för dom som jobbar (vilket inte jag gör, sjukskriven sen ett år tillbaka) hur som helst, hade sett fram emot en ledig dag med älskling men han har inte vart hemma på hela dagen, vart och fixat med min brors bil. Tråkigt.. Så då tvinga jag hit mamma i snöyran:) haha hon sa att aldrig mer hon kör hit i detta väder:) Lilla mamma<3 Så fick sällskap av henne idag istället..

Fått hem mina nya jeansleggings idag med, skitcoola. köpte nya från ett företag som lägger ut anonser på tradera.  Gjorda av tunt lite "sladdrigt" tyg men ser ut precis som jeans med slitningar.
Såhär ser dom ut:



har själv lite anonser ute på tradera.. Man har alltid kläder liggande som man inte använder så varför inte lägga ut dom o tjäna en slant istället. Eller som i mitt fall så har dom blivit för små, eller "fukt i garderoben" som mormor brukar säga när kläderna krymt;)

nehe nu ska jag dricka upp mitt äckliga kaffe, har ingen mjölk hemma.. ekar i kylskåpet..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var jätte halt på vägen när jag köde hem, fy fasen för vintern.

2010-01-06 @ 17:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0