Några tips på GI frukost???


Tips på GI frukost någon??? Är så van att äta smörgås eller gröt. Har inga ägg hemma heller. Hönsen värper inte för tillfället och inte köpt några...

Precis hemkommen från min dagliga morgonpromenad med grannen. Ikväll åker valparna ner på nedervåningen, trött på att inte få sova på natten, 7 nätter nu. Cecilia (pudeluppfödare och min bästis) var här och kolla valparna när jag kom hem och hon tyckte dom va så HIMLA TJOCKA. haha.. går ingen nöd på dom.

Nehe nu ska jag försöka få upp sambon så vi kan gå ut och sätta igen hålen på torpargrunden.. Drar rakt igenom golven med kyla just nu.
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Elina

Det beror på vilken nivå av Gi du kör med.

Bacon är ju typisk gi-frukost.



För vissa är fullkorn ok som gi och frukt, enligt vissa metoder får man bsolut inte äta frukt och sådär :-)



KRAMen :-)

2010-01-06 @ 12:10:47
URL: http://mammaledigt.blogg.se/
Postat av: Cecilia Larsson

Kul å läsa :) nu väntar jag bara på en ny bild på de små tjockisarna, måste vara grädde i juvret på Thyra...thiiii

Kram kram

2010-01-06 @ 17:32:44
Postat av: Gudrun

www.recepten.se är en jätte bra sida med många olika GI recept

2010-01-07 @ 18:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0