Hjärtat värker!!!

Kan fortfarande inte fatta att hon e borta.. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Sista veckan har jag ju bara legat i hundburen. Får försöka återgå till det normala igen och vara glad för dom valparna som e kvar.. men lillan va speciell och kommer alltid att vara..
Alla dom andra djuren e klara för idag i alla fall utom hästarna som vill ha lite kvällsmat sen. Och Thyra hon bara stökar i buren med valparna, vet inte va ja ska göra me henne..

Om en månad kanske jag får 2 oplanerade kaninkullar oxå för honkaninerna bet sig igenom nätet till min ena hane igår. humm.. ja de e roligt nästan jämt...

höstens kaninkull



Kommentarer
Postat av: Emma

Ihhh så söta=)

2010-03-14 @ 12:06:10
URL: http://ems86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0